Wednesday, April 17, 2013

Draculaura & Abbey Bominable

*hyppii tasajalkaa ja taputtaa pieniä käsiään*

Tänään posteljooni rimputti ovikelloa, ja postien seassa oli nämä kaksi suloista pientä monsteria!
En osaa päättää kumpi on ihanampi, ne ovat kumpikin yhtä ihania... Ja miten siroja, mutta hyväntuntuisia käsissä.
Olen ihan positiivisesti yllättynyt, ettei nämä olleetkaan ihan niin muovisen oloisia mitä kaupassa katsellessa olen ymmärtänyt.
Ostin nämä huuto.netistä, sillä halusin ne ihan koemielessä mutta nyt olen ihan vakuuttunut näiden ihanuudesta.
Vaatteita ei ollut mukana, mutta niitä on vielä tulossa. Ei nukkejen omia vaatteita, mutta ei se mitään.
Seurailen tässä juuri, miten hinta kehittyy Nefera de Nilen kohdalla jossa mulla on huuto. Hinta alkaa olla kyllä jo aika korkea, mutta sillä nukella on alkuperäisasukin. Sen kyllä haluaisin. Ja se DeMew:n... *syvä huokaus*

*bounces and claps her tiny hands*

Today the postman ringed the doorbell and in the mail were these two sweet little monsters!
I can't decide which one is sweeter, they both are... And how delicate, but still feels good while holding them.
I'm positively surprised that these weren't as plastic as I thought while watching them at the store. I bought these from huuto.net, a finnish auction site as a test, but now I'm totally conviced that these are just lovely.
Clothes didn't come with them, but they are coming. Not their own, but that's okay.
I'm just following how high the price ends up with Nefera de Nile which I made a bid on. The price is getting higher all the time, but she has the original outfit. I would want her. And DeMew too..*deep sigh*

2 comments:

  1. Minulla nuo samat tytöt! Taitaa olla Abbey ihan samaa sarjaakin :P On nämä vaan niin ihania <3 Jännä, että itse en Pullipeista välittänyt, mutta nämä Monsterit on vieneet ihan mukanaan :P
    -Feliara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on kans vähän ristiriitaiset ajatuksen Pullipeista; toisaalta niitä löytyy hirveen söpöjä otuksia, mutta toisaalta ne näyttää ehkä vähän liian oudoilta. Mutta tutkaillaan ja katsellaan, ehkä se mieli muuttuu vielä :D
      Monsterit sen sijaan on ihania, olen jo muutamaa huudellut, saa nähdä kotiutuuko niitä vielä lisää vai joudunko vaan huokailemaan :D

      Delete

Thanks for visiting, please leave a comment! :)